Sayfalar

15 Kasım 2011 Salı

Murat Boz Resmi Web Sitesi

http://www.muratboz.com/

1 yorum:

  1. merhaba ben manolya zeynep ekmekçi uluköylü bozancı bana göre orjinal murat boz demek bir gerçeği sana açıklamak demek üzgünüm murat ama gerçek şarkıcı hande yenerin son video klibi bir beladaki erkek konu mankeni burak sağyşar olgunyaşar bana bir kırmızı havlulu en pahalı elmastan elmas bir yüzük verdi ve evlenme teklifi etti ve ilk aşkım olma şansını elde etti seni artık istemiyorum beni birdaha arama çünkü sen benim aşkıma inanmadın bir alyans bile almadın benim bileklerimi bastıramadın ve ırzıma geçemedin onun için ben artık gerçek aşkı buldum burakta sana elizle ve sibelle ve haticeyle ve dilekle ve nataliyle ve riyannayla mutluluklar sadetler dilerim hayattta başarılar beni bir daha arama sorma lütfen...saygılar manolya zeynep ekmekçi uluköylü sağyaşarolgunyaşar

    YanıtlaSil